Каталог скутерів | Piaggio | Ciao

Ciao

Двигун

Об'єм 49.3 см³
Потужність 2 к.с.
Число тактів 2
Максимальні оберти 3500
Крутний момент 3.4 н*м
Ступінь стиснення (компресія) 8.8
Система живлення Карбюратор
Діаметр циліндра / Хід поршня 38.2/43
Система охолодження Воздушная

Трансмісія

Привід Цепь
Кількість передач 1

Передні гальма Барабанные
Задні гальма Барабанные
Діаметр переднього гальма 136 мм
Діаметр заднього гальма 103 мм
Передні колеса 2.00-17
Задні колеса 2.00-17
Тип передньої підвіски рычажная
Тип задньої підвіски жесткая

Розміри і маса

Колісна база 1040 мм
Маса 40 кг
Довжина 1630 мм

Динаміка та економічність

Швидкість 45 км/год
Об'єм бензобаку 3 л
Резервний запас палива 0.5
Інформація для каталогу взята з відкритих джерел.
Необхідно завантажити аватар
Виразіть свою індивідуальність, завантаживши унікальний аватар (картинка користувача) або вибравши найбільш вподобаний з запропонованої галереї аватарів.
Правила
закрити

Правила публікації коментарів

Публікуючи коментарі, Ви несете відповідальність відповідно до законодавства України.

Забороняється:
  • публікувати коментарі, які пропагують діяльність, заборонену законодавством України;
  • залишати коментарі, що не відносяться безпосередньо до опублікованого матеріалу;
  • використовувати в коментарях ненормативну лексику (мат);
  • ображати в коментарях інших відвідувачів, людей та організації;
  • публікувати коментарі, що носять рекламний характер;
  • використовувати при написанні коментаря трансліт (запис українських або російських слів латинськими символами), речення, що складаються з еративів (наприклад, так званий «олбанский йазыгг»);
  • публікувати коментарі, які цілком складаються із заголовних букв;
  • публікувати односкладові коментарі (наприклад, «+1»).

Редактори залишають за собою право видаляти будь-які коментарі, що не відповідають зазначеним вимогам, а при регулярному або грубому нехтуванні Правилами - блокувати користувачеві доступ до Порталу. Редактори не коментують свої дії і не обговорюють їх з користувачами.

Ви не підписані на коментарі до цього матеріалу. Сповіщати
Вхiд